viernes, 29 de junio de 2012

EXCURSIÓ DE SANT CUGAT A TERRASSA -VALLES NATURAL

El dissabte dia 16 de juny vàrem fer la darrera excursió de la temporada, sortíem de l'estació de la plaça Catalunya a les 8,45 del matí fins  a Sant Cugat. No  vàrem recorrer la ciutat doncs feia poc havíem visitat el Monestir i altres indrets d'aquesta bonica ciutat.
Tot seguint el Camí dels Monjos  agafem el Camí Antic de Sant Cugat a Sabadell, per aquesta zona es troben algunes torres molt espectaculars. Després de caminar una  bona estona per l'asfalt arribem a un petit bosc a on fem una parada per esmorzar.
 Una mica més endavant ens trobem a dos companys més la Montserrat i el seu fill Albert amb ells continuem l'excursió una bona estona, però feia molta calor i el camí es feia cada vegada més dur doncs no hi havia ni una gota d'ombra i la Montserrat i el seu fill, una mica abans d'arribar a l'Hospital de Terrassa  vàren decidir no continuar.
 La resta de companys a l' alçada del Hospital de Terrassa vàrem decidir que feia massa calor per continuar doncs ja portàvem uns 12 km i encara ens faltaven 8 o 10 km per arribar a Matadepera a on en principi havíem  de finalitzar aquesta excursió. Vàrem pensar que en una propera sortida es pot fer la resta de l'excursió des de Terrassa fins a Matadepera.
Així doncs com  que teníem molta calor i set, vam entrar a la cafeteria de l'Hospital a on vàrem estar molt be doncs hi havia una bona refrigeració , unes cerveses ben fresquetes i una mica de pica-pica, després de fer el vermut i descansar una bona estona vam agafar un autobús que ens va dur fins a l'estació de trenc de Terrassa.
 Cap a les cinc arribavem a l'estació de Renfe de Sants a on ens vàrem acomiadar fins al mes de setembre a on esperem  retrobar-nos tots i totes per seguir fent aquest esport tant sa i bonic com és el senderisme.
Voldríem donar les gràciàs al nostra guia Domi, sabem que ha estat un any dur per ell, però tots desitgem que continui organitzant sortides tan interessants com les que hem fet durant els tres anys que portem el Grup Senderista de la XIC de la Torrasa.

Desitgem unes molt bones vacances d'estiu a tothom i fins la propera temporada.